Lélekhangoló

Lélekhangoló

Ismerj meg!

2017. október 19. - Belák Anita

b.pngLegelőször saját betegségeim vezettek ahhoz, hogy keressem a gyógyulás természetes módjait, amit meg is találtam.
Elvégeztem a kecskeméti Természetgyógyász Akadémiát, ahol sokféle gyógymóddal ismerkedtem meg. Ezután különféle keleti masszázstechnikákat tanultam, majd gyógymasszőr lettem. Később a betegségek lelki okait is kezdtem tanulmányozni. Elvégeztem a Metafizikai Akadémiát, tanultam Bach-virágterápiát.
Elvégeztem a Lélekmentor-képző spirituális tanfolyamot, amelyben sorselemzést,személyiségelemzést és a sorsátalakítás módszertanát tanultam.
Tanultam az energiaátadás Reiki 1-2., és Prana nadi 1-2 fokozatát.
Következő iskoláim: Új Germán medicina, és Asztrozófia lesznek.
Folyamatosan képzem magam,mert hiszem,hogy a valódi segítségadáshoz két dolog kell: jó szív, és megfelelő szaktudás.
Ezt az oldalt abból a célból hoztam létre, hogy megtaláljanak azok az emberek,akik szeretnék megismerni önmagukat, (képességeiket,erősségeiket, gyengeségeiket fizikai szellemi -és érzelmi szinten egyaránt).
Szeretnék megismerni sorsukat, amin változtathatnak,ha újra visszatalálnak a lelkükhöz,akivel elvesztették átmenetileg, vagy tartósan a kapcsolatukat.
Ebben komplexen, vagy akár külön-külön is alkalmazom a Sorselemzést számokból (születésnapi dátum alapján), az ingás sorstisztítás módszert, és konkrét kérdéseknél a JÍ-csing (Változások könyvét) hívjuk még segítségül.
Ezekről bővebben majd az alábbiakban olvashatnak.

Elérhetőség:

Facebook: Lélekhangoló

E-mail: bellanita31@gmail.com

Az érdeklődéseket kérem privát üzenetben jelezzék, a feltett kérdésekre pedig e-mailben válaszolok. Ugyanitt adok telefonos elérhetőséget is!

Belák Anita

A bejegyzés trackback címe:

https://lelek-hangolo.blog.hu/api/trackback/id/tr5113028768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása